Aromatyczne espresso czy spienione cappuccino? Kawa jaką lubisz może zostać przyrządzona na różne sposoby, ale zawsze pomocny będzie ekspres. Od najprostszych modeli, które po prostu zaparzają "małą czarną" po super wydajne kombajny, z młynkiem, automatycznym spienianiem mleka i wieloma innym przydatnymi funkcjami. Zobacz, które będą potrzebne Tobie i wybierz ekspres idealny dla siebie.

De'Longhi ECI 341.CP czy De'Longhi ESAM 2200

Wynik

Brak zwycięzcy
Sprawdź cechy obu produktów i zdecyduj sam
De'Longhi ECI 341.CP
De'Longhi ESAM 2200
Remis

Cechy

De'Longhi
De'Longhi ECI 341.CP
czy
De'Longhi
De'Longhi ESAM 2200

Opinie

Brak opinii

De'Longhi ECI 341.CP

100% poleca ten produkt

De'Longhi ESAM 2200
  1. Media Expert, znana wszystkim marka. Porównywalna z Saturnem, Euro RTV i wieloma innymi pod względem asortymentu i rodzaju usług. Niestety w ostatnim czasie nie kojarzy mi się z niczym pozytywnym. Zakupiłem w stacjonarnym sklepie ekspres ciśnieniowy firmy DeLonghi. Już przy pierwszym uruchomieniu sprzęt odmówił współpracy. Konsultant z serwisu online stwierdził, że to prawdopodobnie wada fabryczna i należy sprzęt wymienić na nowy. Tak też zamierzałem zrobić... Zawiozłem ekspres do sklepu stacjonarnego, obsługa miła, przyjęła zgłoszenie, odebrała sprzęt. No i na tym się skończyło, sprzęt leżał prawie 2 tygodnie w sklepie, wydzwaniałem kiedy mogłem i gdzie mogłem z zapytaniem co dalej? Czy są jakieś postępy i nic... Tłumaczenie kobiety po drugiej stronie słuchawki... "mamy na to 2 tygodnie...", no dobrze, rozumiem, oddałem sprzęt na gwarancję bo używałem i się zepsuł, ale nie. Sprzęt kupiłem już uszkodzony. Normalnie tego typu reklamacje rozwiązuje się od ręki, sprzedali niedziałający, to wymieniają na działający. Jednak tu wszystko działa inaczej, wszystko przeciwko klientowi, aby oszczędzić. Teraz jestem bez ekspresu i bez kasy. W dniu wczorajszym dostaję e-mail z odpowiedzią z serwisu. "...Żądanie wymiany na nowy rozpatrzono negatywnie, naprawią..." No chyba Bóg Was opuścił, powtarzam: KUPIŁEM NOWY, NIEUŻYWANY SPRZĘT jak się okazało z wadą, żądam wymiany nie naprawy. Nie polecam bynajmniej tego sklepu.

    Opinie napisał(a) M...3 dnia

  2. Media Expert, znana wszystkim marka. Porównywalna z Saturnem, Euro RTV i wieloma innymi pod względem asortymentu i rodzaju usług. Niestety w ostatnim czasie nie kojarzy mi się z niczym pozytywnym. Zakupiłem w stacjonarnym sklepie ekspres ciśnieniowy firmy DeLonghi. Już przy pierwszym uruchomieniu sprzęt odmówił współpracy. Konsultant z serwisu online stwierdził, że to prawdopodobnie wada fabryczna i należy sprzęt wymienić na nowy. Tak też zamierzałem zrobić... Zawiozłem ekspres do sklepu stacjonarnego, obsługa miła, przyjęła zgłoszenie, odebrała sprzęt. No i na tym się skończyło, sprzęt leżał prawie 2 tygodnie w sklepie, wydzwaniałem kiedy mogłem i gdzie mogłem z zapytaniem co dalej? Czy są jakieś postępy i nic... Tłumaczenie kobiety po drugiej stronie słuchawki... "mamy na to 2 tygodnie...", no dobrze, rozumiem, oddałem sprzęt na gwarancję bo używałem i się zepsuł, ale nie. Sprzęt kupiłem już uszkodzony. Normalnie tego typu reklamacje rozwiązuje się od ręki, sprzedali niedziałający, to wymieniają na działający. Jednak tu wszystko działa inaczej, wszystko przeciwko klientowi, aby oszczędzić. Teraz jestem bez ekspresu i bez kasy. W dniu wczorajszym dostaję e-mail z odpowiedzią z serwisu. "...Żądanie wymiany na nowy rozpatrzono negatywnie, naprawią..." No chyba Bóg Was opuścił, powtarzam: KUPIŁEM NOWY, NIEUŻYWANY SPRZĘT jak się okazało z wadą, żądam wymiany nie naprawy. Nie polecam bynajmniej tego sklepu.

    Opinie napisał(a) Maciek83 dnia

  3. Po kilku miesiącach użytkowania już trzeci raz w serwisie na gwarancji (mam nadzieję na, że tym razem nie oddadzą mi "naprawionego" sprzętu tylko zwrócą pieniądze. Za pierwszy razem wymiana młynka, następnie wymiana zbiorniczka na wodę, teraz pomimo, że zbiornik jest pełen wody, nie można zrobić kawy z powodu braku wody. Odradzam kupowanie tego produktu.

    Opinie napisał(a) jamaciej dnia

comments powered by Disqus

Podobne pojedynki