Aromatyczne espresso czy spienione cappuccino? Kawa jaką lubisz może zostać przyrządzona na różne sposoby, ale zawsze pomocny będzie ekspres. Od najprostszych modeli, które po prostu zaparzają "małą czarną" po super wydajne kombajny, z młynkiem, automatycznym spienianiem mleka i wieloma innym przydatnymi funkcjami. Zobacz, które będą potrzebne Tobie i wybierz ekspres idealny dla siebie.

De Longhi ESAM 2200 czy PHILIPS HD8650/19

Wynik

Zwycięzca:
De Longhi ESAM 2200

Ocena ogólna

Za: 1 powód

De Longhi ESAM 2200

Ocena ogólna

Za: 0 powodów

PHILIPS HD8650/19
De Longhi ESAM 2200

Cechy

De
De Longhi ESAM 2200
czy
PHILIPS
PHILIPS HD8650/19
FUNKCJE
Mielenie
Tak
Mielenie
Tak

Przewagi

1 powód dla De Longhi ESAM 2200

De Longhi ESAM 2200
TECHNICZNE
Moc 1150W czy 1400W Ekspres De Longhi ESAM 2200 ma moc o 0W większą niż ekspres PHILIPS HD8650/19.

Opinie

100% poleca ten produkt

De Longhi ESAM 2200
  1. Media Expert, znana wszystkim marka. Porównywalna z Saturnem, Euro RTV i wieloma innymi pod względem asortymentu i rodzaju usług. Niestety w ostatnim czasie nie kojarzy mi się z niczym pozytywnym. Zakupiłem w stacjonarnym sklepie ekspres ciśnieniowy firmy DeLonghi. Już przy pierwszym uruchomieniu sprzęt odmówił współpracy. Konsultant z serwisu online stwierdził, że to prawdopodobnie wada fabryczna i należy sprzęt wymienić na nowy. Tak też zamierzałem zrobić... Zawiozłem ekspres do sklepu stacjonarnego, obsługa miła, przyjęła zgłoszenie, odebrała sprzęt. No i na tym się skończyło, sprzęt leżał prawie 2 tygodnie w sklepie, wydzwaniałem kiedy mogłem i gdzie mogłem z zapytaniem co dalej? Czy są jakieś postępy i nic... Tłumaczenie kobiety po drugiej stronie słuchawki... "mamy na to 2 tygodnie...", no dobrze, rozumiem, oddałem sprzęt na gwarancję bo używałem i się zepsuł, ale nie. Sprzęt kupiłem już uszkodzony. Normalnie tego typu reklamacje rozwiązuje się od ręki, sprzedali niedziałający, to wymieniają na działający. Jednak tu wszystko działa inaczej, wszystko przeciwko klientowi, aby oszczędzić. Teraz jestem bez ekspresu i bez kasy. W dniu wczorajszym dostaję e-mail z odpowiedzią z serwisu. "...Żądanie wymiany na nowy rozpatrzono negatywnie, naprawią..." No chyba Bóg Was opuścił, powtarzam: KUPIŁEM NOWY, NIEUŻYWANY SPRZĘT jak się okazało z wadą, żądam wymiany nie naprawy. Nie polecam bynajmniej tego sklepu.

    Opinie napisał(a) M...3 dnia

  2. Media Expert, znana wszystkim marka. Porównywalna z Saturnem, Euro RTV i wieloma innymi pod względem asortymentu i rodzaju usług. Niestety w ostatnim czasie nie kojarzy mi się z niczym pozytywnym. Zakupiłem w stacjonarnym sklepie ekspres ciśnieniowy firmy DeLonghi. Już przy pierwszym uruchomieniu sprzęt odmówił współpracy. Konsultant z serwisu online stwierdził, że to prawdopodobnie wada fabryczna i należy sprzęt wymienić na nowy. Tak też zamierzałem zrobić... Zawiozłem ekspres do sklepu stacjonarnego, obsługa miła, przyjęła zgłoszenie, odebrała sprzęt. No i na tym się skończyło, sprzęt leżał prawie 2 tygodnie w sklepie, wydzwaniałem kiedy mogłem i gdzie mogłem z zapytaniem co dalej? Czy są jakieś postępy i nic... Tłumaczenie kobiety po drugiej stronie słuchawki... "mamy na to 2 tygodnie...", no dobrze, rozumiem, oddałem sprzęt na gwarancję bo używałem i się zepsuł, ale nie. Sprzęt kupiłem już uszkodzony. Normalnie tego typu reklamacje rozwiązuje się od ręki, sprzedali niedziałający, to wymieniają na działający. Jednak tu wszystko działa inaczej, wszystko przeciwko klientowi, aby oszczędzić. Teraz jestem bez ekspresu i bez kasy. W dniu wczorajszym dostaję e-mail z odpowiedzią z serwisu. "...Żądanie wymiany na nowy rozpatrzono negatywnie, naprawią..." No chyba Bóg Was opuścił, powtarzam: KUPIŁEM NOWY, NIEUŻYWANY SPRZĘT jak się okazało z wadą, żądam wymiany nie naprawy. Nie polecam bynajmniej tego sklepu.

    Opinie napisał(a) Maciek83 dnia

  3. Po kilku miesiącach użytkowania już trzeci raz w serwisie na gwarancji (mam nadzieję na, że tym razem nie oddadzą mi "naprawionego" sprzętu tylko zwrócą pieniądze. Za pierwszy razem wymiana młynka, następnie wymiana zbiorniczka na wodę, teraz pomimo, że zbiornik jest pełen wody, nie można zrobić kawy z powodu braku wody. Odradzam kupowanie tego produktu.

    Opinie napisał(a) jamaciej dnia

100% poleca ten produkt

PHILIPS HD8650/19
  1. Kupiłem mamie i od dwóch lat jest codziennie w użyciu. Żadnych problemów. Wlewa do niego wodę filtrowaną z dzbanka, więc nie ma potrzeby stosowania filtrów Philipsa w dość małym zbiorniku na wodę. Mały pojemnik na wodę to jego jedyny minus. W tej cenie nie ma nic lepszego :)

    Opinie napisał(a) A...k dnia

  2. Polecam, to urządzenie dla każdego gospodarstwa domowego. Parzy wyśmienitą kawę.

    Opinie napisał(a) Karolina dnia

  3. Bubel że nawet autoryzowany serwis Flirt espresso nie chce go naprawiać

    Opinie napisał(a) janusz.kuczera***** dnia

comments powered by Disqus

Podobne pojedynki