Aromatyczne espresso czy spienione cappuccino? Kawa jaką lubisz może zostać przyrządzona na różne sposoby, ale zawsze pomocny będzie ekspres. Od najprostszych modeli, które po prostu zaparzają "małą czarną" po super wydajne kombajny, z młynkiem, automatycznym spienianiem mleka i wieloma innym przydatnymi funkcjami. Zobacz, które będą potrzebne Tobie i wybierz ekspres idealny dla siebie.

De Longhi ECAM22.110.B (ECAM22110B) czy De Longhi ESAM 2200

Wynik

Zwycięzca:
De Longhi ESAM 2200

Ocena ogólna

Za: 0 powodów

De Longhi ECAM22.110.B (ECAM22110B)

Ocena ogólna

Za: 1 powód

De Longhi ESAM 2200
De Longhi ESAM 2200

Cechy

De
De Longhi ECAM22.110.B (ECAM22110B)
czy
De
De Longhi ESAM 2200
FUNKCJE
Mielenie
Tak
Mielenie
Tak

Przewagi

1 powód dla De Longhi ESAM 2200

De Longhi ESAM 2200
TECHNICZNE
Moc 1150W czy 1450W Ekspres De Longhi ESAM 2200 ma moc o 0W większą niż ekspres De Longhi ECAM22.110.B (ECAM22110B).

Opinie

100% poleca ten produkt

De Longhi ECAM22.110.B (ECAM22110B)
  1. Komentarzę wyżej mówią same za siebie, polecam ekspres za stosunek ceny do jakości, wbudowany młynek jest tego najlepszym dowodem (jest wymienialny) smak kawy nie powinien być wyznacznikiem ponieważ to zależy od kawy i smaku osoby pijącej więc ominę ten wątek, dobrze ubija kawę i to jest ważne, nie jest super cichy w kuchni ale w pokoju obok nie było ekspresu słychać (opinia gości) kolor naparu po zaparzeniu ciemny jak noc a ilość wody wzorcowa myślę że firma broni się sama i (na szczęście) broni się w praktyce, wykonanie naprawdę wysokiej klasy, pokrywa pojemnika ma gumowe zakończenia przez co ziarna są szczelnie zamknięte, co do spieniacza, zdejmowalna końcówka oznacza szybkie i wygodnę mycię, uszczelka nie przepuszcza mleka, co do spieniania mleka to tak jak ze smakiem kawy, nie zależy od urządzenia tylko osoby która używa ekspresu, szybkie grzanie mleka parą co do struktury pianki to kwestia umiejętności a nie możliwości urządzenia, wygląd to indywidualna sprawa i niema co o tym dyskutować, co do wyposarzenia ekspresu to miło było zobaczyć filtr do odkamieniania wody po przeczytaniu że może go nie być dołączonego, miarka do kawy zmielonej, opcja w pokrętle mocy kawy pozwala na zaparzenie jednej miarki zmielonej kawy. Polecam zakup

    Opinie napisał(a) Przemek dnia

    Zalety
    cena
    czyszczenie
    dobrze spienia mleko
    jakość wykonania
    łatwa obsługa
    na razie same zalety
    spienianie mleka
    szybkie nagrzewanie
    wyglad
    wygoda
  2. Od chyba 20 lat używałem maszyn ciśnieniowych. Ostatnia też produkcji de Longhi. Uważałem, że automat w domu jest drogim zbytkiem. Uważałem, że tak samo smaczną kawę uzyskuję z prostego ekspresu ciśnieniowego za 300- 500 złotych. W końcu żonka stwierdziła, że i ona chciałaby sobie robić taką kawę a nie lubi ręcznie upychać itd. No to kupiliśmy tego automata de Longhi. Nie bez znaczenia była dla mnie jego cena - 1.100 złotych. Słuchajcie! rewelka. Polecam automaty do kawy. Nie mam oczywiscie pojęcia o trwałości tego konkretnego egzemplarza bo mam go od paru dni ale, póki co, rewelka :)

    Opinie napisał(a) bodziofoto dnia

  3. Recenzje piszę po około roku użytkowania i mogę z czystym sumieniem polecić ten ekspres. Obsługa intuicyjna, można regulować grubość zmielenia kawy i jej moc przy parzeniu, dosyć szybko zaczyna się świecić lampka oznaczająca konieczność odkamieniania, ale kupiliśmy dużą butlę odkamieniacza i robimy co trzeba co jakiś czas- instrukcja jak to robić dosyć dokładna. Jakość parzonej kawy jak dla mnie super, mam porównanie z kawą z ekspresu kolbowego zelmera oraz najtańszej wersji jury i kawa z tego ekspresu smakuje mi najbardziej. Nie jest duży więc nie zajmuje za dużo miejsca na blacie, prezentuje się dobrze (mam kolor czarny) jako minus mogłabym podać szybko rysującą się tackę na której stoi kubek - zabezpieczyliśmy ją specjalną niewidoczną folią. A i jedna jeszcze kwestia - można zrobić kawę w dowolnej wielkości kubku, mieści się szklanka od latte a wiele ekspresów ma z tym problem.

    Opinie napisał(a) Anna dnia

100% poleca ten produkt

De Longhi ESAM 2200
  1. Media Expert, znana wszystkim marka. Porównywalna z Saturnem, Euro RTV i wieloma innymi pod względem asortymentu i rodzaju usług. Niestety w ostatnim czasie nie kojarzy mi się z niczym pozytywnym. Zakupiłem w stacjonarnym sklepie ekspres ciśnieniowy firmy DeLonghi. Już przy pierwszym uruchomieniu sprzęt odmówił współpracy. Konsultant z serwisu online stwierdził, że to prawdopodobnie wada fabryczna i należy sprzęt wymienić na nowy. Tak też zamierzałem zrobić... Zawiozłem ekspres do sklepu stacjonarnego, obsługa miła, przyjęła zgłoszenie, odebrała sprzęt. No i na tym się skończyło, sprzęt leżał prawie 2 tygodnie w sklepie, wydzwaniałem kiedy mogłem i gdzie mogłem z zapytaniem co dalej? Czy są jakieś postępy i nic... Tłumaczenie kobiety po drugiej stronie słuchawki... "mamy na to 2 tygodnie...", no dobrze, rozumiem, oddałem sprzęt na gwarancję bo używałem i się zepsuł, ale nie. Sprzęt kupiłem już uszkodzony. Normalnie tego typu reklamacje rozwiązuje się od ręki, sprzedali niedziałający, to wymieniają na działający. Jednak tu wszystko działa inaczej, wszystko przeciwko klientowi, aby oszczędzić. Teraz jestem bez ekspresu i bez kasy. W dniu wczorajszym dostaję e-mail z odpowiedzią z serwisu. "...Żądanie wymiany na nowy rozpatrzono negatywnie, naprawią..." No chyba Bóg Was opuścił, powtarzam: KUPIŁEM NOWY, NIEUŻYWANY SPRZĘT jak się okazało z wadą, żądam wymiany nie naprawy. Nie polecam bynajmniej tego sklepu.

    Opinie napisał(a) M...3 dnia

  2. Media Expert, znana wszystkim marka. Porównywalna z Saturnem, Euro RTV i wieloma innymi pod względem asortymentu i rodzaju usług. Niestety w ostatnim czasie nie kojarzy mi się z niczym pozytywnym. Zakupiłem w stacjonarnym sklepie ekspres ciśnieniowy firmy DeLonghi. Już przy pierwszym uruchomieniu sprzęt odmówił współpracy. Konsultant z serwisu online stwierdził, że to prawdopodobnie wada fabryczna i należy sprzęt wymienić na nowy. Tak też zamierzałem zrobić... Zawiozłem ekspres do sklepu stacjonarnego, obsługa miła, przyjęła zgłoszenie, odebrała sprzęt. No i na tym się skończyło, sprzęt leżał prawie 2 tygodnie w sklepie, wydzwaniałem kiedy mogłem i gdzie mogłem z zapytaniem co dalej? Czy są jakieś postępy i nic... Tłumaczenie kobiety po drugiej stronie słuchawki... "mamy na to 2 tygodnie...", no dobrze, rozumiem, oddałem sprzęt na gwarancję bo używałem i się zepsuł, ale nie. Sprzęt kupiłem już uszkodzony. Normalnie tego typu reklamacje rozwiązuje się od ręki, sprzedali niedziałający, to wymieniają na działający. Jednak tu wszystko działa inaczej, wszystko przeciwko klientowi, aby oszczędzić. Teraz jestem bez ekspresu i bez kasy. W dniu wczorajszym dostaję e-mail z odpowiedzią z serwisu. "...Żądanie wymiany na nowy rozpatrzono negatywnie, naprawią..." No chyba Bóg Was opuścił, powtarzam: KUPIŁEM NOWY, NIEUŻYWANY SPRZĘT jak się okazało z wadą, żądam wymiany nie naprawy. Nie polecam bynajmniej tego sklepu.

    Opinie napisał(a) Maciek83 dnia

  3. Po kilku miesiącach użytkowania już trzeci raz w serwisie na gwarancji (mam nadzieję na, że tym razem nie oddadzą mi "naprawionego" sprzętu tylko zwrócą pieniądze. Za pierwszy razem wymiana młynka, następnie wymiana zbiorniczka na wodę, teraz pomimo, że zbiornik jest pełen wody, nie można zrobić kawy z powodu braku wody. Odradzam kupowanie tego produktu.

    Opinie napisał(a) jamaciej dnia

comments powered by Disqus

Podobne pojedynki